12.2.2016

Strategiaviestinnän tärkeys

Olen viime viikkoina kovasti miettinyt, mitä viestintäosaaamista jokainen ekonomi tarvitsee, ja etsinyt sitä tietoa eri lähteistä. Kuopion ekonomiopiskelijoiden ainejärjestön Preemion vuosijuhlapäivänä 12.2. osuin palaveriin, jossa oli mukana kollega Savonia-amkista, Jari Niemelä. Kävi ilmi, että hän on myös Suomen Ekonomien koulutuspoliittisen toimikunnan jäsen. Istuttiin kokouksen jälkeen hetki kaksin ja jututin Jaria aiheesta.

Yksi asia nousi välittömästi esiin: strategiaviestintä. Kannatti palaveerata! Olen heti valmis panostamaan tähän osa-alueeseen viestinnän kurssillani. Miten siis tehdä strategia tutuksi niin, että jokainen yrityksessä tietää, mitä se hänen työnsä kannalta tarkoittaa. Tätä samaa painotti myös viestintäammattilaisten järjestön ProComin toiminnanjohtaja Elina Melgin, kun asiaa häneltäkin kysyin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti